سایت فرهنگی ــ سیاسی و مذهبی معــــاذ

این سایت پناهگاهی برای در امان ماندن از جنگ نرم دشمنان اسلام ؛ و پایگاهی برای دلداگان به حضرت امام خامنه ای (حفظه الله) امام امت اسلام و یاران جان به کَفَش می باشد

سایت فرهنگی ــ سیاسی و مذهبی معــــاذ

این سایت پناهگاهی برای در امان ماندن از جنگ نرم دشمنان اسلام ؛ و پایگاهی برای دلداگان به حضرت امام خامنه ای (حفظه الله) امام امت اسلام و یاران جان به کَفَش می باشد

سایت فرهنگی ــ سیاسی و مذهبی معــــاذ
سرود و شعر و شعارم امام خامنه ای ایست
گل همیشه بهارم امام خامنه ای ایست
پس از خدا و رسول و ائمه اطهار (علیه السلام)
تمام دار و ندارم امام خامنه ای ایست
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
بایگانی
طبقه بندی موضوعی

چرا باید بگوییم امام خامنه ای ؟!!

پنجشنبه, ۷ آبان ۱۳۹۴، ۱۰:۲۳ ب.ظ

باسمه تعالی

سلام علیکم

پستی که الان قرار می دهم یک روشنگری سیاسی مهم است کهبخشی از آن توطئه ی بعضی افراد به ظاهر انقلابی را رو می کند؛

توطئه ای که سر دبیر و طراح آن آقای اکبرهاشمی رفسنجانی ملقب به اکبر شاه است که بعد از اینکه امام خامنه ای (حفظه العالی) به مقام رهبری انقلاب اسلامی منصوب شدند  ایشون بیان کردند که دیگر ما نمیخواهیم لفظ امام را به کار ببریم و...

و در بخش های دیگر آن لزوم به کاربردن لفظ امام را بیان می دارد.

 شما عزیزان می توانید این پوستر را در ذیل مشاهعده و دریافت کنید.

هزینه : برای تعجیل در فرج ولی عصر (عج) یک صلوات بر محمد و آل محمد بفرستید .

چرا باید بگوییم امام خامنه ای

برای دریافت پوستر اینجا کلیک کنید.

چرا باید بگوییم امام خامنه ای

برای دریافت پوستر اینجا کلیک کنید.

چراباید بگوییم امام خامنه ای

برای دریافت پوستر اینجا کلیک کنید.

نظرات  (۲)

عزیز من:
من که نمیگم اقای هاشمی انسان خوبیه!
من از خیلی چیزا اطلاع زیادی دارم.. ایشون یکی از فعالان فتنه 88 بوده و هست.... اما بهتره با کلماتی مثل اکبرشاه خائن جوّ‌ رو خراب نکنید... بدون این کلمات هم میشه بد بودن ایشون رو اثبات کرد!
ضمناً:  کلمه رهبر(LEADER) به معنای سر گروه و همه کاره است... رهبر و یا لیدر یعنی صاحب اختیار... امام یعنی راهنما... یعنی نشون دهنده راه...یعنی پیشوا.... فکر کنم با این مقایسه کوچک بتونید درک کنید که کلمه و لفظ رهبر کاملا شایسته حضرت خامنه ای هستش.... هرچند امام خوبه اما رهبر بهتره و زیباتر و زیبنده تر هست
پاسخ:
بنده با گفته ی شما که نباید ایشون با الفاظ بد خطاب کنیم ( چون که ادب خودمان را نشان می دهیم) کاملا موافق هستم ؛ ولی گاهی اوقات آدم نمی دونه باید کسی را که این همه خیانت کرده ، می کند و خواهد کرد را چگونه صدا بزد ؛ باز هم عذرخواهی می کنم به خاطر لفظ بدم .
در پاسخ گفته ی دوخم شما بنده این اعتقاد ندارم ؛ استدلالم چیه؟!
در صدر اسلام که مسیر اسلام را تغییر دادند ورسم خلیفگی را جایگزین امامت و ولایت کردند از سر همین لفظ ها بوده ، آقای رفسنجانی نیز ظاهراً که همچین نیتی داشتند. خدا می داند.
برای اطلاعات بیشتر به شما کتاب ((امامت و رهبری)) شهید مطهری را معرفی می کنم ؛ کتابی بسیار مفید و کم حجم د رزمینه ی امامت و ولایت ؛ کتاب های زیاد دیگری از ایشون وجود دارد که به نظرم این از همه خلاصه تر و مفید تر است.
یا علی
اقای هشمی هرچقدر هم که در نظر شما انسان بدی باشه شما حق نداری بگی اکبر شاه خاعن.... واقعا که.... هیچکدوم از این دلایل نمیتونه کلمه رهبر و رهبری رو خراب کنه.... سیدعلی هنوز هم رهبر ماست
پاسخ:
شما حق داری این رو بگی چون چیز زیادی درباه ی ایشون نمی دونید . حقیر قصد توهین ندارم و فقط حداقل چیزی که در قبال خیانت ایشون به نظام و امت اسلامی انجام دادند گفتم؛نگاه برادر من این تازه یکی از خیانت های آقای هاشمی است ؛ گوشه گوشه ی زندگی ایشون بعد از انقلاب بوی فتنه و خیانت می ده (آخه بابا وقتی ایشون می آید در خاطراتش می گوید دیگر من چه بگویم ) ؛ با این حال بنده از شما عذرخواهی می کنم که شاید ادب را رعایت نکرده باشم ؛ پوزش حقیر پذیرا باشید ممنون از لطف شما . 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی